Spletno mesto v podporo uvajanja evra je delovalo od februarja 2006 do junija 2007.
Aktualno
Dodatni viri

Potrošnikov evrotelefon januarja vsak dan

5. januar 2007

Zaradi velikega odziva potrošnikov preko brezplačnega Potrošnikovega evrotelefona (080/80-22), spletne strani www.evropotrosnik.si in elektronske pošte v mesecu decembru smo se na Zvezi potrošnikov Slovenije odločili, da v januarju razširimo delovanje Potrošnikovega telefona na vsak dan.

Od aprila, ko smo Potrošnikov evrotelefon odprli za javnost, so bili svetovalci ZPS na vprašanja v zvezi z evrom in sporočanje podražitev dosegljivi vsak ponedeljek, sredo in petek od 8.00 do 12.00. Število klicev se je v decembru izredno povečalo, tako da smo se odločili z januarjem potrošnikom preko telefona svetovati vsak dan.

Na Zvezi potrošnikov Slovenije verjamemo, da bomo s tem uspeli svetovati še večjemu številu potrošnikov - predvsem ranljivim skupinam - in hkrati dobili še večji vpogled na dogajanje na slovenskem trgu ponudnikov izdelkov in storitev, kar nam bo pomagalo pri nadaljnjem delu v korist potrošnikov.

Vir: Breda Kutin, predsednica Zveza potrošnikov Slovenije