5. januar 2007
Zaradi velikega odziva potrošnikov preko brezplačnega
Potrošnikovega evrotelefona (080/80-22), spletne strani www.evropotrosnik.si in
elektronske pošte v mesecu decembru smo se na Zvezi potrošnikov
Slovenije odločili, da v januarju razširimo delovanje Potrošnikovega
telefona na vsak dan.
Od aprila, ko smo Potrošnikov evrotelefon odprli za javnost, so
bili svetovalci ZPS na vprašanja v zvezi z evrom in sporočanje
podražitev dosegljivi vsak ponedeljek, sredo in petek od 8.00 do
12.00. Število klicev se je v decembru izredno povečalo, tako da smo
se odločili z januarjem potrošnikom preko telefona svetovati vsak
dan.
Na Zvezi potrošnikov Slovenije verjamemo, da bomo s tem uspeli
svetovati še večjemu številu potrošnikov - predvsem ranljivim
skupinam - in hkrati dobili še večji vpogled na dogajanje na
slovenskem trgu ponudnikov izdelkov in storitev, kar nam bo pomagalo
pri nadaljnjem delu v korist potrošnikov.