19. oktober 2007
Strokovna žirija, pod vodstvom Simone Rodež, je v obrazložitvi
nagrade zapisala, da avtorji projekta, Urad vlade za komuniciranje in
Banka Slovenije, nista podcenjevali v večini zelo pozitivnega odnosa
Slovencev do uvedbe evra. Ob sodelovanju z drugimi ključnimi
ustanovami: Ministrstvom za finance, Ministrstvom za gospodarstvo,
Združenjem bank, Gospodarsko in Obrtno zbornico ter Zvezo potrošnikov,
sta zasnovali in vodili racionalno in k ljudem usmerjeno
komunikacijsko kampanjo, ki je stremela k čim boljši informiranosti o
novi valuti ter ključnih podatkih o vseh fazah priprav in sprejema
novega denarja.
Izkušnje držav, ki so evro uvedle v letu 2002, so nadgradili in jih
priredili za slovenske potrebe. Prepoznali so vse ključne skupine, ki
so potrebovale še dodatno pomoč in izdelali strategijo, ki ni le
informirala, temveč je skrbela za dialog in aktivno vključevanje
ključnih ciljnih javnosti v sam projekt. Kreativna komunikacijska
orodja, razvita za posamezne segmente javnosti npr. slepe, starejše
ali narodnostne manjšine, sta sporočilom omogočila prodreti do velike
večine državljanov, pa tudi preko meja države. Komunikacijska kampanja
ni le prispevala h gladki in tekoči uvedbi evra, temveč tudi k
utrjevanju domače in mednarodne podobe države, oblasti in inštitucij,
finančnega trga ter odprte miselnosti prebivalcev.
Komunikacijskemu programe podpore uvajanju evra "Evro za vse nas"
je strokovna žirija nagrade PRIZMA 2007 podelila najvišjo
oceno. Prijaviteljicama programa mag. Nadi Serajnik Sraka iz Urada
vlade RS za komuniciranje in Gordani Pipan iz Banke Slovenije je
Slovensko društvo za odnose z javnostmi - PRSS podelilo tudi nagrado v
obliki izobraževanja s področja stroke v vrednosti 1000 evrov, ki pa
sta jo nagrajenki podarili nevladni in , humanitarni organizaciji
Ozara Slovenije, ki deluje v javnem interesu na področju socialnega in
zdravstvenega varstva.
Prizma je nacionalna strokovna nagrada PRSS, Slovenskega društva za
odnose z javnostmi, ki jo društvo podeljuje slovenskim organizacijam
za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z
javnostmi.