Spletno mesto v podporo uvajanja evra je delovalo od februarja 2006 do junija 2007.
Aktualno
Dodatni viri

Zveza potrošnikov Slovenije uvedla Potrošnikov Evro telefon

12. maj 2006
Izkušnje iz držav, kjer so evro uvedli kot nacionalno valuto, ter priporočila Evropske komisije in Evropskega parlamenta posebej poudarjajo ustrezno informiranje potrošnikov v celotnem procesu prehoda na evro. Zato je pomembno, da je potrošnikom na voljo čim več informacij s področja uvajanja evra in hkrati, da do teh informacij čim lažje pridejo.

Prav zato so tudi na Zvezi potrošnikov Slovenije uvedli t. i. "Potrošnikov Evro Telefon". Na telefonu bodo odgovarjali njihovi strokovnjaki, zastavljate pa jim lahko vprašanja s področja zakonodaje in predpisov, ki urejajo to področje, in sporočate nepravilnosti, ki ste jih opazili pri dvojnem označevanju in pretvorbi cen.

Potrošnikov Evro telefon je odprt ob ponedeljkih, sredah in petkih, med 8. in 12. uro, pokličete pa lahko na telefonsko številko (01) 432 93 97.

Vir: Zveza potrošnikov Slovenije