Zveza potrošnikov Slovenije uvedla Potrošnikov Evro telefon
12. maj 2006
Izkušnje iz držav, kjer so evro uvedli kot nacionalno valuto, ter
priporočila Evropske komisije in Evropskega parlamenta posebej
poudarjajo ustrezno informiranje potrošnikov v celotnem procesu
prehoda na evro. Zato je pomembno, da je potrošnikom na voljo čim več
informacij s področja uvajanja evra in hkrati, da do teh informacij
čim lažje pridejo.
Prav zato so tudi na Zvezi potrošnikov Slovenije uvedli
t. i. "Potrošnikov Evro Telefon". Na telefonu bodo odgovarjali njihovi
strokovnjaki, zastavljate pa jim lahko vprašanja s področja zakonodaje
in predpisov, ki urejajo to področje, in sporočate nepravilnosti, ki
ste jih opazili pri dvojnem označevanju in pretvorbi cen.
Potrošnikov Evro telefon je odprt ob ponedeljkih, sredah in petkih,
med 8. in 12. uro, pokličete pa lahko na telefonsko številko (01) 432
93 97.
Vir: Zveza potrošnikov Slovenije
|