Spletno mesto v podporo uvajanja evra je delovalo od februarja 2006 do junija 2007.
 

O oglaševalski kampanji

Dodatek rednih komunikacijskih aktivnosti je tudi oglaševalska kampanja, ki od novembra dalje poteka pod naslovom "Že računate na evro?". Njen namen je opozoriti na tri ključna vsebinska sporočila:

  • kovanci niso drobiž in njihova vrednost je pomembna,
  • nov denar prinaša nove vrednosti, na katere se je treba navaditi,
  • zamenjava valute sicer ne pomeni višjih cen, vendar še naprej priporočamo spremljanje cen in opozarjanje na neupravičeno zaokroževanje ali preračunavanje.

Ta sporočila je izbrana agencija Reaktor prelila v kreativno strategijo v treh različnih scenarijih, pri tem so upoštevali tudi ciljne skupine, ki jih z oglasi želimo še posebej doseči. TV oglasi so dolgi 25 sekund, radijski pa 30 sekund.

Elektronske oglase so izdelali v agenciji Kerozin, ogledate* pa si jih lahko tukaj:

TV oglasi:

Radijski oglasi:

*Uporaba spotov je dovoljena le za promocijske in izključno ne komercialne namene.