O oglaševalski kampanji
Dodatek rednih komunikacijskih aktivnosti je tudi oglaševalska
kampanja, ki od novembra dalje poteka pod naslovom "Že računate
na evro?". Njen namen je opozoriti na tri ključna vsebinska
sporočila:
- kovanci niso drobiž in njihova vrednost je pomembna,
- nov denar prinaša nove vrednosti, na katere se je treba navaditi,
- zamenjava valute sicer ne pomeni višjih cen, vendar še naprej
priporočamo spremljanje cen in opozarjanje na neupravičeno
zaokroževanje ali preračunavanje.
Ta sporočila je izbrana agencija Reaktor prelila v kreativno
strategijo v treh različnih scenarijih, pri tem so upoštevali tudi
ciljne skupine, ki jih z oglasi želimo še posebej doseči. TV oglasi so
dolgi 25 sekund, radijski pa 30 sekund.
Elektronske oglase so izdelali v agenciji Kerozin, ogledate* pa si
jih lahko tukaj:
TV oglasi:
Radijski oglasi:
*Uporaba spotov je dovoljena le za promocijske in izključno ne
komercialne namene.
|